Subject: FW: Rapla maakond Kehtna vald Selja küla 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee teeilmajaama elektriliitumine, LC0265
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 09:41:46 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/26210-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Kristjan Loite <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 25, 2024 9:30 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Rapla maakond Kehtna vald Selja küla 27
Rapla-Järvakandi-Kergu tee teeilmajaama elektriliitumine, LC0265

Tere

Saadan paranduste ja täiendustega projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Kristjan Loite

Elektriprojekteerija

Tel +372 5650 3386

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 19. jaanuar 2024 15:44
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Rapla maakond Kehtna vald Selja küla 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee
teeilmajaama elektriliitumine, LC0265

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	IKÕ plaan puudub, palume esitada (IKÕ plaani näidis manuses).
*	Asendiplaanil kajastada avatud kaeviku paiknemine ja kaugused
teekatte servast ja tee nõlva alumisest joonest. Vastava kontuuri andmed
kajastada ka tingmärkides.

Avatud kaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m
või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes
oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud kaeviku serva vähim kaugus kraavi
välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1). Asendiplaanil kajastada riigitee kaitsevööndi piirid.

*	Asendiliselt nihutada maakaabel võimalikult lähedale riigitee
maaüksuse piirile (km 30,10 – 30,26).
*	Vähim sügavus peab olema 1,2m teemaal mulde nõlvast kuni 1m
kaugusel. Korrigeerida asendiplaani ja vastav info kajastada ka
seletuskirjas.
*	Reservtoru tugevus teemaal on asendiplaanil kajastatud 450N.
Palume korrigeerida (750N). Vastav info korrigeerida ka seletuskirjas.
*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise joonis. Andmed
esitada vastavalt Transpordiameti tüüpnõuetele: „Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“.
*	Seletuskirja lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel on
kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>